Listopad 2017

Blogi użytkowników

najczęściej komentowany wpis

SZLONA PODRÓŻ PO UKRAINIE, KTÓRA MIAŁA BYĆ... GRUZJĄ
Wakacje 2006 miały być szalone... skończyliśmy liceum, dostaliśmy się na studia - trzeba było to uczcić :) Wraz ze znajomym kołem turystycznym z Lublina wybraliśmy się w dziką...

ostatnie dodane

Tyrol 2010 i inne atrakcje - część 8
  8 września 2010 roku   Czytając magów od pogody spodziewaliśmy się najgorszego, a tutaj miła niespodzianka. Szaleństwa wprawdzie nie ma, ale najważniejsze, że...
Tyrol 2010 i inne atrakcje - część 7
  7 września 2010 roku   Tyle się słyszy i mówi o tym, że nasi fachowcy „od chmurek” częściej się pomylą niż dobrze zapowiedzą pogodę, a tutaj...
Tyrol 2010 i inne atrakcje - część 6
  6 września 2010 roku   Z samego rana najważniejsza dzisiaj rzecz, czyli życzenia dla Ukochanej Osoby. Następnie śniadanie i kierunek Kühtai. Zanim tam pojedziemy...
Tyrol 2010 i inne atrakcje - część 5
  5 września 2010 roku   Dzisiaj niedziela. Chyba dlatego nasze organizmy stwierdziły, że w takiej sytuacji możemy spokojnie pospać dłużej. Chyba jednak...
Tyrol 2010 i inne atrakcje - część 4
  4 września 2010 roku   Laengenfeld to miejscowość położona w centrum doliny Oetz. Liczy sobie około 4500 stałych mieszkańców, leży na wysokości 1179 m...
Tyrol 2010 i inne atrakcje - część 3
  3 września 2010 roku   Spaliśmy jak susły. Rano meldujemy się w pensjonacie i idziemy na zakupy. Dla ciekawych podaję przykładowe ceny.   Coca Cola, Coca...
Tyrol 2010 i inne atrakcje - część 2
  2 września 2010 roku   Wstajemy wcześniej niż wczoraj. Podział dnia wyznaczają nam miejscowe atrakcje, które koniecznie chcemy zobaczyć. Po obfitym śniadaniu...
Tyrol 2010 i inne atrakcje
31 sierpnia 2010 roku i 1 września 2010 roku   Czas jest jednak nieubłagany. Dopiero kończyłem poprzedniego bloga z Austrii, a tutaj nie wiadomo skąd rok minął i...
5 mniej znanych miejsc w Wilnie, które muisz zobaczyć
Przede wszystkim Ostra Brama. Oczywiście żartuję. To miejsce zobaczy każdy i każdy o nim słyszał. Chodzi mi bardziej o takie, które łatwo przeoczyć. Miejsca wydawałoby się...
Wakacje krymskie - Bakczysaraj
Zanim dotarliśmy do Bakczysaraju, przyszło nam zmierzyć się z problemem transportu z Symferopola. W tym celu pokręciliśmy się trochę po miejscowym dworcu autobusowym, zaczepiani bez...