Listopad 2017

Blogi użytkowników

najczęściej komentowany wpis

SZLONA PODRÓŻ PO UKRAINIE, KTÓRA MIAŁA BYĆ... GRUZJĄ
Wakacje 2006 miały być szalone... skończyliśmy liceum, dostaliśmy się na studia - trzeba było to uczcić :) Wraz ze znajomym kołem turystycznym z Lublina wybraliśmy się w dziką...

ostatnie dodane

Marsa Alam - czyli przygoda pod wodą
  Z dala od zgiełku najpopularniejszych egipskich kurortów, w sąsiedztwie najwspanialszych raf koralowych, w miejscowości Marsa Alam turyści spragnieni wypoczynku znajdą...
Północna Anglia i jej parki narodowe
Zapomniana, nieodkryta część Wielkiej Brytanii,   pominięta w przewodnikach skupiających się na południowej jej części i Londynie obfituje w niezliczoną ilość niepowtarzalnych -...
"Malutki Wstęp" - czyli jak powstał pomysł blogowego przewodnika po północnej Anglii
Witam Wszystkich odwiedzających ten niecodzienny i bardzo ciekawy portal URLOPLANY , którego właścicieli miałam zaszczyt poznać osobiście i być żywym przewodnikiem podczas ich...
Podróże Musztardowej Hawany - północno-wschodnia Anglia - V
  Czas w Anglii zleciał nam nie wiadomo kiedy. Dzisiaj wracamy do domu. Wstajemy około 7.00, szybki prysznic, śniadanie i małe sprzątanie (żeby gospodarze nie pomyśleli sobie, że...
Podróże Musztardowej Hawany - północno-wschodnia Anglia - IV
  Pogodę dzisiaj mamy ... angielską. Nisko wiszące chmury, z których prawie ciągle pada deszcz i miejscami mgła. Nachętniej człowiek okryłby się czymś ciepłym, włączył...
Podróże Musztardowej Hawany - północno-wschodnia Anglia - III
  Po starciu z oczu resztek snu przekonujemy się, że nad Anglię nadciąga zapowiadany w telewizji niż. Na niebie jest więcej chmur niż słońca i błękitu. Trudno, zwiedzając...
Podróże Musztardowej Hawany - północno-wschodnia Anglia - II
  Rano budzi nas słońce. Z okna w salonie mamy przepiękny widok na Morze Północne. Osiedle, na którym mieszkamy położone jest malowniczo na nadmorskiej skarpie....
Podróże Musztardowej Hawany - północno-wschodnia Anglia - I
  I niech mi ktoś powie, że internet nie zrewolucjonizował świata! Takie poglądy mogą wygłaszać osoby, które nigdy nie miały z nim do czynienia, a jest ich na naszej...
Pojezierze Drawskie - wielkanocna podróż 2012 - część 3
  W poniedziałek zrobiliśmy sobie przerwę od samochodu. Ograniczyliśmy się do spacerów z rodzicami Beatki i rudym mixem kaszubskim. Mocca należy do psów brodzących, to...
Pojezierze Drawskie - wielkanocna podróż 2012 - część 2
  W Wielką Sobotę mamy kompletną zmianę pogody. Szaro, buro i ponuro. Tylko pies jest szczęśliwy. Budzi Beatkę lub mnie, na półśnie wstajemy, otwieramy drzwi i mamy psa na...